İstanbul Avukat

/, Bilgilendirme/İstanbul Avukat

İstanbul Avukat

İstanbul avukat olarak da görev yapan Arı hukuk bürosu, Av. Merve Arı’nın kuruculuğunda kurulmuştur. Hukuk büromuz;

• Aile hukuku davaları
  • Ceza hukuku davaları
  • İş hukuku davaları
  • Miras hukuku davaları
  • Kadına ve çocuğa yönelik davalar
  • Arabuluculuk
  • Türk vatandaşlığı alınması işlemleri hakkında davalar ilerletmektedir.

Hukuk büromuz danışanlarıyla ilk olarak, danışmanlık görüşmesi adı altında süreç hakkında bilgi alışverişi yapar. Danışanın konu hakkında vermiş olduğu net bilgiler doğrultusunda, hukuki süreçte izlenecek yol haritası belirlemesi yapılır. Bunun sonrasında resmi işlemler başlatılarak, vakit kaybetmeden sürecin başlatılması sağlanır.

İstanbul Barosu Avukatları

İstanbul Barosuna bağlı olan avukatları, bu şekilde tanınır. Çünkü her avukatın bağlı bulunduğu bir Baro olmalıdır. Bunun belirlenmesi içinde ofis, ikamet vb. etkenler değerlendirilir. İstanbul avukat olarak bilinen Av. Merve Arı, İstanbul Barosuna kayıtlı olarak dava süreçlerini ilerletmektedir. Fakat bu konu hakkında belirtmek isteriz ki; İstanbul Barosuna kayıtlı avukatımız, anlaşmalar doğrultusunda yurt içinde farklı şehirlerde de dava süreci ilerletme yetkisine sahiptir.

İstanbul Boşanma Avukat

İstanbul boşanma avukatları arasında yer alan hukuk büromuz, 10 yıllık bir kurumdur. Boşanma davasının bütün aşamaları hakkında deneyim sahibi kadromuzla, müvekkillerin haklarının korunması için detaylı ve titiz çalışmalar ilerletmekteyiz. Boşanma davası süreçleri, oldukça hassas ve dikkat çalışması yapılması gereken süreçlerdir. Çünkü bu süreçlerde kişilerin sıklıkla hak kaybı yaşandığı görülmektedir.

Boşanma davaları genel olarak anlaşmalı boşanma ya da çekişmeli boşanma şeklinde açılmaktadır. Anlaşmalı boşanma davasında, taraflar arasında yapılan protokol ile tarafların boşanmanın sonuçlarında maddi ve manevi bütün konularda anlaşma sağladığı beyan edilir.

Çekişmeli boşanma davalarında ise, taraflar boşanmanın maddi ve manevi sonuçlarında anlaşma sağlayamamış olurlar. Bu nedenle de karar verme yetkisi hâkime ait olur. Hâkim bütün kararların verilmesi aşamasında, taraflardan delil ve tanık ister. Bütün gerekli incelemeler yapıldıktan sonrada boşanmanın sonuçları hakkında kararlar verilmiş olur. Çekişmeli boşanma davalarının süreçleri ve yapılacak işlemleri daha fazla olmaktadır. Özellikle bu süreçte kişiler avukatsız şekilde boşanma davası ilerletirlerse, süre ve hak kaybı yaşamaları kaçınılmaz bir durum olmaktadır.

İstanbul avukat olarak Av. Merve Arı ile iletişime geçmek için, internet sayfamızda yer alan iletişim bilgilerinden faydalanarak hukuk büromuzla iletişime geçebilir ve danışmanlık randevusu alabilirsiniz.

By |2021-11-26T14:51:37+03:00Kasım 26th, 2021|Aile Hukuku, Bilgilendirme|0 Comments